14 gün içinde iade etmek veya değiştirmek istediğiniz ürünleri kolayca iade alıyoruz!
Kurumsal müşterilerin iade ve değişim işlemlerinizde yapılması gerekenler:
1) 0850 808 2 119'dan Müşteri Hizmetleri ekibimizi arayarak İade/Değişim için gerekli olan kodunuzu alınız. Müşteri Hizmetlerimiz işleminizin tamamlanması konusunda size memnuniyetle yardımcı olacaktır.
2) İade/Değişim kodunuzu aldıktan sonra iade faturanızı eksiksiz olarak doldurunuz.
3) İade faturanız ve Müşteri Hizmetlerimizden almış olduğunuz İade/Değişim koduyla birlikte ürün/ürünleri, tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile beraber MNG Kargo aracılığıyla kargo ücreti sizin tarafınızdan karşılanacak şekilde tarafımıza gönderiniz. İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir.
4) Ürün bedeli, ürünün ve iade faturasının tarafımıza ulaşmasını takiben ortalama 5 iş günü içinde ödeme yaptığınız karta yada ödeme işlemini havale ile gerçekleştirdiyseniz banka hesabınıza iade edilecektir.
Bireysel müşterilerin iade ve değişim işlemlerinizde yapılması gerekenler:
1) Üye girişi yapıp, Benim Sayfam> Arıza/İade Takibi kısmından yeni talep oluşturun.
3) İade etmek istediğiniz ürünü seçin ve sonraki adıma geçin.
4) Konu ve iade/değişim nedeninizi detaylı bir şekilde açıklamaya girdikten sonra 'Talep Oluştur' butonuna tıklayarak işlemi sonlandırabilirsiniz. Dilerseniz sonraki adımda arıza ya da iade nedeninizi gösteren bir görsel ekleyebilirsiniz.
5) Son olarak oluşturduğunuz talep üzerine müşteri hizmetlerimiz sizlere hemen dönüş yapacak ve bir MNG Kargo gönderi kodu verecektir. Bu kod ile birlikte azaraks'a iade/değişim yapacağınız ürünü ücretsiz bir şekilde gönderimini yapabilirsiniz. Daha sonra ürünün tarafımıza ulaşması ile birlikte 5 iş günü içerisinde tarafınıza konu ile ilgili dönüş yapılacak ve işleminiz sonlansırılacaktır.