TÜM KATEGORİLER

 

Müşteri Hizmetleri

Müşteri Hizmetleri Anasayfa

Bizlere hafta içi her gün ve cumartesi 07:00 - 23:00 arası 0850 808 2 119 numaralı müşteri hizmetleri numaramızdan ulaşabilirsiniz. 


S.S.S. (Sıkca Sorulan Sorular)


Siparişlerim ve Teslimatlarım
 
  • Siparişlerim ne zaman teslim edilecektir?
       Siparişleriniz ürün detay sayfasında aksi belirtilmediği sürece 1-3 iş günü içerisinde teslim edilecektir.
Siparişime farklı ürünler ekleyebilir miyim? 
      Siparişlerinize birbirinden farklı ürünler ekleyebilir, satın alabilirsiniz.
 
  • Farklı ürünlerden oluşan siparişim nasıl teslim edilir?
        Birbirinden farklı ürünler içeren siparişinizin gönderimi tek seferde olmakla beraber istisnai durumlarda ayrı ayrı gönderimlerde olabilmektedir.
Siparişim hasar görmüş/kırık geldi. Ne yapmalıyım?
      Satışa sunduğumuz tüm ürünler tedarikçi firmalardan alınırken ve kargoya teslim edilmek üzere paketlenirken hasar kontrolünden geçer. Bu şekilde ürünlerin hasarlı gönderimi önlenmiş olur. Ancak buna rağmen niteliği itibariyle hassas olan ürünlerde, taşıma sırasında oluşabilecek problemler nedeniyle hasar oluşabilir.
          Bu gibi olumsuz durumlarda süreç şu şekilde işlemektedir.
          
          Siparişinizin kargo görevlisi tarafından adresinize ulaştırıldığında, ürünü tespit almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapın ve herhangi bir hasar gördüğünüz anda 'Hasar Tespit Tutanağı' hazırlatın.

         Sipariş tesliminden sonra fark ettiğiniz bir hasar durumunda, ilgili kargo şubesi ile hemen iletişim kurmanız ve 'Hasar Tespit Tutanağı' hazırlamalarını istemeniz gerekir. Eğer kargo şubesi size bu koduda yardımcı olmuyor ise hemen  0850 808 2 119 numaralı müşteri hizmetlerimizden durumu bize bildirin.
   
          Hasar tespit tutanağı ile beraber hasarlı ürünü azaraks'a gönderdiğinizde, ürün değişimi yada iade işlemleriniz hızla tamamlanır ve size bu konuda bilgi verilir.
 
  • Sipariş adresimde bana ulaşmaz ise başkasına teslim edilir mi?
          Tüm gönderiler adrese ve ilgili şahsa teslim edilir. Kargo şubesinden mal/ürün teslimatı yapılmaz. Alıcının adreste olmaması durumunda, bir kimlik tespiti yapılarak birinci dereceden yakınına ürün teslimatı yapılabilir.
Bulunduğum bölgede ilgili kargo şirketi yok, siparişimi nasıl teslim alacağım?
           Türkiye'nin tüm noktalarına sipariş teslimi yapılabilmektedir. Eğer bulunduğunuz yerde kargo acentesi mevcut değil ise Mobil Bölgelerden belirli günlerde size teslimat yapılabilir.
 
  • Kargoya teslim edilen siparişimin kargo dağıtım takibini nasıl yapabilirim?
          Siparişinizi kargoya teslim ettiğimizde size email ve sms ile bilgi paylaşıyoruz. azaraks'a üye girişi yapıp 'Benim Sayfam' bölümünden 'Siparişlerim' menüsüne tıklayarak,

            Eğer siparişinizini üye olmadan hızlı bir şekilde gerçekleştirdiyseniz, sipariş onayından sonra sizinle paylaşılan 'sipariş numaranızı' azaraks anasayfasında ki ''sipariş takipi' bölümünden takip edebilirsiniz.


 İptal ve İade İşlemlerim
 
  • Ürünü iptal etmek/iade etmek istiyorum. Ne yapmalıyım ?
       İptal ve İade işlemlerinde ki prosedürü öğrenmek için http://goo.gl/G1XOfE     

 Ödeme işlemlerim
 
  • Ürünlerimi seçtim, sepete aldım. Ne şekilde ödeme yapabilirim?
      Ödemelerinizi %100 güvenli bir biçimde Kredi kartı, Paypal ya da şirket banka hesap numaralarına eft/havale göndererek yapabilirsiniz.
 Kredi kartı ile ödeme yapmak istiyorum. Azaraks'a güvenebilir miyim?
          Güvenle alışverişinizi yapabilirsiniz. Azaraks olarak hiç bir şekilde kredi kartı bilgilerinizi kayıt etmeyiz ve 3D securty sayesinde kredi kartı sahibinin onayı olmaksızın tahsilat gerçekleştirmeyiz.
 
  • Havale ile ödeme yapmak istiyorum. Banka hesap numaralarınız nelerdir?
        Sipariş ödeme onay sayfasında, Kredikartı-Paypal-Havale gibi seçeneklerden 'havale' olanı seçtiğinizde sizlere ödeme yapabileceğiniz banka hesap numaraları sunulur. Belirtilen hesap numaralarına güvenle ödeme yapabilirsiniz. Sistem ödemenizi 15 dk içinde otomatik olarak aldılayacak ve sipariş onayını verecektir.
        Banka hesap numaralarımıza ulaşmak için http://goo.gl/ozfE3A
 
  • Kapıda ödeme yapmak istiyorum. Mümkün mü ? 
         Maalesef. Şirket politikalarımız gereği kapıda ödeme sistemimiz yoktur. 


Aklına takılan sorunun yanıtını burada bulamadıysan, destek@azaraks.com.tr adresine mail atabilir ya da 0850 808 2 119 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Saygılarımızla :) 

PlatinMarket® E-Ticaret Sistemi İle Hazırlanmıştır.