Tüm Kategoriler

     

    Müşteri Hizmetleri

    İptal ve İade Prosedürü

    Sipariş İptali 
    Azaraks'ta vermiş olduğunuz siparişlerinizi, ürün kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz.
     
     
    İade Prosedürü 
    Elektronik ürün iadesinde;
     
    Arıza Durumu dışında ki iade durumunda;
    • Ürün kutusunda bulunan koruma bandı açılmamalıdır.
    • Üründe hiç bir çizik, hasar vs olmamalıdır.
    • Ürün kutu içeriğinde bulunan tüm aksesuarlar eksiksiz ve hasarsız olarak ulaştırılmalıdır.
    • Açılmış ve kutu içeriği bozulmuş ürünlerin iadesi kesinlikle yapılmamaktadır.
    • Kutunun orjinal halinin bozulmamış olması gerekir.(Kargo etiketi vs. yapıştırılmamalıdır.) 
     
    Bu koşullar altında iadesi yapılacak ürünler Azaraks anlaşmalı olduğu kargo firması olan MNG Kargo aracılığı ve Azaraks tarafından kesilmiş ürün faturası ile birlikte gönderilmelidir. Ürün iadelerinde kargo masrafını Müşteri karşılamaktadır. 
     
    Arızalı Ürün Değişimi için;
    • Ürünü satın aldıktan sonra ki ilk 7 gün içerisinde ürün arıza durumunu belirttiğiniz bir rapor ve faturamız ile ürün tarafımıza gönderebilir ve sonra ki 7 gün içerisinde iade veya değişim işlemi için ilgili yetkili servisten arıza onay raporu alındıktan sonra iade işlemleri gerçekleşir.
    • 7 günü geçmiş ürünler için Yetkili Servislerden alınmış iade (DOA) raporu ve Faturamız ile tarafımıza ulaştırılan ürünlerin iadesi gerçekleşebilir.

     
    İade/Değişimi Belli Şartlara Bağlı Ürünler
    Aşağıda litede yer alan ürün grupları iade/değişim seçenekleri belli şartlara bağlanmıştır. Öncelikle ürünün iade veya değişiminin gerçekleşmesi için çalışmaması/eksik aksesuar veya üretimden kaynaklı hatalı ürün olması gerekmektedir. Satın alınan ürün outlet ve teşhir ürünü olsa dahi hiçbir şekilde uyumsuz ürün sebebiyle iadesi gerçekleştirilmez. Bu gibi ürünler hassas mekanizmalara sahip olduklarından çalışmaması/eksik aksesuar yada üretimden kaynaklı hatalı ürün olmaması halinde kesinlikle iade/değişim kabul edilemez. Lütfen bu gibi ürünlerin siparişini verirken dikkatli olalım veya öncesinde 0850 808 2 119 numaralı müşteri hizmetlerimizden yardım alalım.
    Belirtilen Ürün Grupları
    *Anakartlar
    *Ekran Kartları
    *İşlemciler
    *Ramler
    *SSD/HDD
    *Ses Kartı
    *Power Supply
    *Konsol Oyunları

    PlatinMarket® E-Ticaret Sistemi İle Hazırlanmıştır.